مراحل ثبت دامنه

ثبت دامنه

برای ثبت دامنه در ابتدا باید از آزاد بودن آن اطمینان حاصل کنید . به همین منظور دامنه خود را باید در سیستم جستجوی دامنه رهیارسرور چک کنید .
ابتدا وارد پنل کاربری خود می شوید سپس بر روی ثبت دامنه کلیک می کنید می توانید مستقیم از لینک ثبت دامنه استفاده کنید . پس از آن صفحه زیر برای شما باز می شود .


دامنه ای  که می خواهید ثبت کنید  را در این قسمت وارد می کنید در صورتی که دامنه قبلاً ثبت نشده باشد، پیغام  دامنه موجود هست دریافت می کنید ، همچنین در قسمت پایین آن پسوند دامنه های  معروفی که با نام انتخابی شما مطابقت دارد به شما پیشنهاد می شود  در آخر می توانید دامنه ی مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و  با تکمیل سفارش به  صفحه پرداخت نهایی بروید.

در صفحه پرداخت نهایی مهم ترین بخش  اطلاعات ثبت دامنه  می باشد . همانطور که می دانید به دلیل تحریم هایی که وجود دارد  امکان ثبت بر خی از پسوند ها با مشخصات کشور ایران وجود ندارد . به همین دلیل و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای ثبت بهتر است در این بخش یک پروفایل جدید با آدرس غیر ایرانی اضافه کنید و   برای ثبت دامنه های بیشتر  در آینده  از این پروفایل استفاده نمایید .

 

بسیار مهم :

از سال 2014 براساس قوانین بین المللی پس از ثبت دامنه ، ایمیلی که در مشخصات دامنه وارد کردید باید تایید شوید . بنابراین در اطلاعات ثبت دامنه ایمیل معتبری را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید .

پس از پرداخت نهایی ،  ثبت دامنه در صورت نداشتن مشکل آدرس به صورت آنی انجام می شود . 

اگر قبلاً ایمیل شما در سیستم ثبت دامنه رهیار سرور تایید شده باشد نیازی به تایید دوباره نیست در غیر این صورت پس از ثبت دامنه  و  باز کردن دامنه در مرورگر با پیغام زیر مواجه می شوید .

برای تایید دامنه کافیست به ایمیلی که  برای دامنه وارد کردید مراجعه کنید . اگر در inbox نبود ممکن است به دلیل نام دامنه این ایمیل به پوشه اسپم رفته باشد ؛ در متن ایمیل یک لینک برای تایید دامنه موجود هست که با کلیک روی آن ایمیل دامنه تایید می شود .

در صورت دریافت نکردن یا اشتباه  در ورود یا معتبر نبودن  ایمیل می توانید با  ارسال تیکت این موضوع را با بخش پشتیبانی پیگیری کنید.

 

تعرفه ثبت دامنه

جستجوی دامنه

 

درباره نویسنده
RahyarServer
ارائه دهنده سرور های اختصاصی از معتبرتیرین دیتاسنتر های دنیا