محل سرور و دیتاسنتر مناسب خود را انتخاب کنید

سرور مجازی آمریکا

مشاهده پلان ها

سرور مجازی آلمان

مشاهده پلان ها

سرور مجازی انگلیس

مشاهده پلان ها

سرور مجازی ایران ترافیک پله ای

مشاهده پلان ها

سرور مجازی ایران ترافیک حجمی

مشاهده پلان ها

سرور مجازی هلند

مشاهده پلان ها

آخرین مقالات

پست ها پیدا نشد

سوالی دارید ؟

سرور مجازی چیست و مناسب چه کسانی است ؟

برای ایجاد سرور اختصاصی مجازی یک سرور اختصاصی قدرتمند فیزیکی از طریق نرم افزار های مجازی ساز به سرور های اختصاصی مجازی کوچکتر تقسیم میشود منابع سخت افزاری تخصیص داده شده به هر ماشین مجازی ، منابعی اختصاصی و منحصر به همان ماشین است که اساسا بخشی از منابع سرور فیزیکی میزبان را اشغال کرده است . به دلیل اینکه از طریق نرم افزار مجازی ساز، منابع از سرور فیزیکی میزبان به ماشین مجازی تخصیص داده شده ، این منابع مختص همان ماشین می باشد . دسترسی به سرور اختصاصی مجازی از طریق پرتکل های ریموت بوده و در نتیجه کاربرانی که مایل به نصب نرم افزار یا حتی سیستم عاملی خاص و متفاوت از پلان های اشتراکی باشند می تواننند از این سرویس استفاده کنند .

چه زمانی سرور مجازی برای را ه اندازی سایت مناسب خواهد بود ؟

چنانچه هم اکنون سرویس میزبانی وب اشتراکی دارید و وب سایتتان به منابع بیشتری از منابع سرویس های اشتراکی نیاز دارد و یا می خواهید دسترسی و کنترل بیشتری به سرور میزبان خود داشته باشید انتخاب منطقی سرور مجازی خواهد بود.
این سرویس به شما سطح بالاتری از اختیارات با دسترسی به تنظیمات اصلی php و یا نصب سیستم عامل و سیستم مدیریت سرور و هر نرم افزاری را می دهند بدون اینکه مسولیتی در نگهداری و مدیریت سخت افزاری سرور ها داشته باشید.
در سرور های مجازی (VPS) با تنظیمات خاص بر روی سرویس ها و نرم افزارهای نصب شده امکان رشد و توسعه سایت خود را خواهید داشت.

چه سیستم عامل هایی روی سرور مجازی قابل نصب می باشد ؟

بر روی سرور مجازی رهیارسرور تمام سیستم عامل های موجود مانند  تمام ورژن های ویندوز ، تمام توزیع های لینوکس ،  نرم افزار های فایروال و روتر  قابل نصب و راه اندازی هستند .

بر روی سرور مجازی امکان نصب کنترل پنل هست ؟

بر روی سرور های مجازی رهیار سرور امکان نصب تمام کنترل پنل های موجود با توجه به نوع سیستم عامل وجود دارد .

سرور های لینوکس :

Cpanel – Directadmin – Centos panel- plesk

سرور های ویندوز :

Plesk- websitepanel – SolidCP