خرید سرور اختصاصی خرید سرور اختصاصی انگلیس خرید سرور اختصاصی آلمان
خرید سرور اختصاصی خرید سرور اختصاصی انگلیس خرید سرور اختصاصی آلمان

 دیتاسنتر مناسب خود را انتخاب کنید

آخرین مقالات

پست ها پیدا نشد

سوالی دارید ؟

سرور اختصاصی چیست ؟

سرویس سرور اختصاصی، نوعی از میزبانی اینترنتی است که در آن کاربر یک سرور را به طور کامل اجاره می کند. از آن جا كه در اين روش، تمام فضای هارد ديسك سرور به طور كامل و نيز پهنای باند قابل توجه در اختيار مشتری قرار می گيرد، امكانات متنوعی را فراهم مي آورد. این سرویس به مراتب نسبت به سرویس اشتراکی قابل انعطاف تر است و سازمان ها (کاربران) دسترسی کاملی به سرور(ها) دارند که شامل انتخاب نوع سیستم عامل، سخت افزار، پهنای باند و . . . می باشد.

چه مدت طول می کشد تا سرور من راه اندازی شود؟

درخواست شما بلافاصله پس از پرداخت ،  در دیتاسنتر ثبت می شود  و به محض تحویل سرور از دیتاسنتر مشخصات آن برای شما تیکت و ایمیل می شود.  زمان تحویل ممکن است از 24 تا 72 ساعت طول بکشد ممکن است در زمان های   پیک سفارشات این زمان بیشتر باشد ، بقیه تنظیمات ونصب نرم افزار های افزودنی سفارشی شما ممکن است نیاز به زمان بیشتری داشته باشد .

Raidچیست؟

تکنولوژی RAID (Redundant Array of Independent Disks-RAID) به منظور نگهداری از داده ها ارائه شده است معنای تحت الفظی آن آرایه‌ی افزونه‌ای برای دیسک های مستقل است.
RAID: هدف اصلی فناوری آرایه چندگانه دیسک‌های مستقل (به انگلیسی: redundant array of independent disks)‏ یاRAID، پیوند دادن چند دیسک سخت جداگانه در چهارچوب یک آرایه، برای دستیابی به توان کارکرد، قابلیت اعتماد و گنجایشی بیش از یک دیسک بزرگ و گران می‌باشد. همچنین کل این آرایه برای سیستم عامل میزبان، بگونه یکپارچه رفتار می‌کند.
برای این نوع از حفاظت اطلاعات RAID های سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده اند و حداقل دو هارد می بایست به کار گرفته شود.
دسته بندی جزئی تری از RAID با نام های Raid 0 و 1 و 2 و 3و… نیز وجود داردکه با اولویت های متفاوت ، ونحوه ذخیره هاسازی متفاوتی کار میکنند .
مشخصا نرم افزار ها وسخت افزار های به کاربرگرفته شده در قیمت تاثیر مستقیم دارد.

بک آپ سرور اختصاصی

سرور های اختصاصی آلمان دارای 100 گیگابایت فضای بک آپ رایگان هستند که در صورت درخواست اطلاعات آن در اختیاز شما قرار می گیرد . سرور اختصاصی انگلیس بدون فضای بک آپ هستند . مسئولیت بک آپ گیری از سرور های اختصاصی بر عهده ی مشتری هست ، شما می توانید از فضاهای  بک آپ رهیار سرور  از طریق لینک زیر

فصای بک آپ رهیار سرور

استفاده کنید .