ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین

ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین 

برای ورود به کنترل پنل ابتدا باید آدرس یا آی پی کنترل پنل دایرکت ادمین را در مرورگر خود وارد کنید. معمولاً پورت پیشفرض دایرکت ادمین 2222 می باشد اما ممکن است سرویس دهنده شما این پورت را تغییر داده باشد که در این صورت پورت را باید از سرویس دهنده خود سوال کنید .
به صورت پیشفرض از طریق آدرس نمونه  زیر می توانید به کنترل پنل متصل شوید :
http://yourdomain.com:2222  یا http://IPSERVER:2222
ممکن است سرویس دهنده شما از ارتباط امن https استفاده کند در این صورت آدرس به صورت اتوماتیک به حالت https تغییر پیدا می کند .
در این حالت به طور معمول مرورگر شما پیغام خطای سرتیفیکت می دهد ، این پیغام زمانی به شما داده می شود سرتیفیکت اصطلاحاً ساخته خود سرور باشد و از شرکت های  سرویس دهنده  SSL تهیه نشده باشد .در این مورد  جای نگرانی نیست چون شما می خواهید به سور خودتان وصل شوید و از آدرس و محتویات آن اطلاع دارید . برای مشاهده  صفحه ورود  در هر مرورگر به شیوه زیر عمل می کنید :

 

مرورگر کروم Chrome:


Chromssl

 

مرورگر فایرفاکس Firefox:

firefoxssl

 

مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer :

inexplorerssl

 

سپس در صفحه زیر یوزر و پسورد خود خود را جهت ورود به کنترل پنل وارد می کند ، این اطلاعات پس از تحویل هاست برای شما ایمیل و پیامک می شود. چنانچه هاست ایران خود را سفارش و پرداخت کرده  و ایمیل یا پیامکی دریافت نکردید موضوع را  به پشتیبانی رهیار سرور اطلاع دهید .

LoginDirectadmin

به این نکته توجه کنید که از کپی کردن کردن یوزر و پسورد جداً خودداری کنید و حتمآً به صورت دستی یوزر و پسورد خود را وارد نمایید .
پس از وارد کردن صحیح یوزر و پسورد کنترل پنلی شبیه به عکس زیر را می بینید .

 

Directadmin

درباره نویسنده
RahyarServer
ارائه دهنده سرور های اختصاصی از معتبرتیرین دیتاسنتر های دنیا